Tuesday 21 August 2012

apa komen anda.. sekadar berkongsi :)

Assalamualaikum..

Next update,... rajin nk tulis nie..lepas p kedai buku tutup..mana pedih pon..grr..rindu kot nk bca novel dgn GenQ sy,,..(hobi selain dari makan,tidur,menulis kot ..kah3)

  .Peneman saya hari ini Mr BF a,k.a. PA saya dan bos sb byk benda pasai pelajaran dia yg urus dan sentiasa menemani di saat genting mcm nie.... bukan kita org berdua ja k..adik saya ada sekali...   full stop.. lepas urus urusan di bank,kedai gambar n etc,kmi pon gerak la ke langkawi parade sb perut dr pg xmakan kot. mana tahan... lepas makan kmi pon turun la ke bawah nk cari barang untuk hadiah besdey best frend saya...

   Sampai satu kedai 2..Jeng..jeng.. huhuhu..xsaspen pon cita nie,,,
ada Sekumpulan perempuan yang agak daring memandang ke arah saya dan adik saya... Malas gila kot nk ambik port pasai org xpuas hati nie.. (lagi dok pkiaq org xpuas hati,sampai bila nk maju) touching plak dah... Focus ok! Bukan nk provok depa dlm blog saya yg masih suci.... tpi nk cakap jugak... depa  pakai mcamnie.. hampa bygkan taw.. sluaq jeans yg ketat bersama baju yg agak pelik .. pakai tudung boley la tahan.. :) orang Langkawi panggil geng B***MA (sensored) sambil kami lalu dia cakap cmni kt kami"pikiaq elok kot".. Dalam hati saya berkata " kamu mengadili orang,orang juga sedang mengadili kamu"

Excuse me, fesyen pelik dgn simple adalah perkara yg berbeza..
Contoh: pakai jeans,jersey Malaysia,tudung yg bersesuaian stil nice walaupon tidak berfesyen kn?
nie dak pakai baju kotak2 seluaq kotak tudung wana terang nuh pin pakai yg org dak bg bentara kenduri...

No comments:

Post a Comment