Sunday 8 June 2014

They're my strength which Allah sent.


They're my strength which Allah sent to me after my family and close friends. Subhanallah, indahnya peraturan dan perancangan Allah. Saat aku hilang seseorang lebih ramai yang datang. Aku bersyukur sebab adanya mereka ini dalam kamus. Mcamana aku boleh jumpa mereka itu sangat panjang ceritanya. Yang penting kami saling berkait rapat. Walaupun aku kat Langkawi, ayuni kat pahang dan amalina kat Langkawi juga tapi aku tak pernah kenal siapa dia. Takdir telah menemukan. :)
Bermula dengan perkahwinan Ayuni dengan si along. Aku start kenal 2 orang budak nie. Pergi ke Pahang sama-sama untuk kenduri ayuni. So, kami memang rapat. Tapi belum pernah hang macam malam itu. Along tu dah memang satu kepala sebabnya umoq pun sebaya dengan kami. So, no wonderlah dia yang jadi kami punya kameraman dan driver hari tuh. Haha. Buat kerja gila. Pusing langkawi dan makan ja lebih. 
Aku rasa mereka punya kekuatan yang disalurkan kepada aku, aku tak mampu pun nak balas balik :'(
Thank you guys. 
Masa aku kat Korea, saat tak dak sapa2. Depa inilah yang dok bg semangat. Mulanya depa 2 yang eksited lebih. haha. Tapi takdir Allah. Ternyata malam itu jadi saksi mereka akan terus jadi kekuatan aku. :)






Ini namanya amalan tidak sihat. Bila aku nk study ja mesti jadi kot lain

No comments:

Post a Comment