Sunday 24 January 2016

Once I decided to get married.

Once I decided to get married, people should know how serious it is.

Aku tak tahu la, kenapa? I open my heart to one stranger. 100 per cent totally stranger. Aku tak pernah kenal. Tak pernah jumpa. Hanya muzik yang jumpakan kami. 

Aku rasa ini kerja gila. Setelah hampir 4 tahun aku tutup pintu hati. Aku sengaja tutup sebab aku rasa tidak bersedia. Aku tolak beberapa lamaran daripada pihak-pihak tertentu untuk menjadi perempuan yang hati sado. 

Kali ini, aku adalah loser. Loser kepada strangers. Kalau dia adalah manusia yang menipu, maknanya aku adalah mangsa tertipu. 

We are in stage of knowing each other. Hope it will going well. 

Thank you Kurt cobain! 

Aku harap segalanya dipermudahkan Tuhan untuk hari-hari yang mendatang. Ingat senang nak menjadi seorang bini. Kekeke. Kena masak hari-hari. Benda paling aku benci. 

Untuk memberikan keadilan kepada semua org, perkara ini akan diumumkan selepas beberapa ketika kejadian. Sama ada sebulan, setahun atau lebih untuk aku cakap kat korang. Kakakakaka. Kejam. Doakan kepada aku dengan dia yang baik-baik sahaja. Aku adalah manusia yang sangat jiwa berantakan; takut untuk berada dalam perhubungan. 


And, 
I should say, the best man win. He is the best and he won. 


1 comment:

  1. thank you too kurt donald cobaim.. hahaha
    mmng terbaik !!

    ReplyDelete