Sunday 15 November 2015

Aku rasa aku memang jenis susah nak suka kat orang. Kalau setakat crush itu benda  biasalah. Mungkin sebab muka dia macam kurt Cobain, John Lennon dan sebagainya. Hahaha. Impossible! Kalau aku cakap “Weh, aku rasa aku fall in love”. 


Kalau org tanya aku “Weh, hati kau belum ada sesiapa?”. Aku selalu gelak dulu dan cakap “Nope. Belum jumpa orang yang betul-betul kena dengan jiwa. Lagipun, I should take a look on his effort”. Effort yang  bagi aku bukan bagi bunga sekuntum, nak berjiwang, ‘dah makan ke belum’; sebab aku rasa aku mampu jaga diri aku sendiri. Meh? Mampu lagi bergerak nak pergi makan; kalau malas aku lapar. Easy. Maybe mr right should impress me in other way.  Don’t know what it is. Aku sendiri pun tidak tahu dan tidak faham. 


I’m freaking weirdo. 

No comments:

Post a Comment