Tuesday 15 December 2015

Hari ini; aku yakin.

Hari ini; aku yakin dengan apa yang ada dalam fikiran aku. Allah mendengar doa hamba-hambaNya. :') 

Aku sebenarnya tadi bersama-sama rakan satu jabatan untuk makan. Biasalah, last gathering. Masa tengah gathering itu, aku dijemput untuk menghadap tiga orang doktor; dr antropologilah yang pastinya. Suruh aku sambung ijazah lanjutan dalam bidang antropologi. Dah bincang tajuk dan teori sikit. Dan, aku diberikan pilihan untuk duduk di bawah sapa. It is too fast for me actually. FYP aku masih ke laut sebenarnya. Tapi, ini mungkin cara Tuhan menjawab apa yang aku ada dalam kepala. 

Dr cakap "Saya nak kamu sambung ke PhD. Kalau boleh, lepas master. Kami nak usaha untuk bantu kamu ke overseas nanti. Buat masa sekarang, kalau boleh sambung master di Malaysia". MasyaAllah, :'( 

Korang, doakan aku. IELTS aku risau sangat. Dah la mahal nak mati. 



No comments:

Post a Comment