Saturday 5 December 2015

Kelas Muzik.

Aku sedang mencari kelas formal muzik. Sebab aku rasa aku tidak boleh belajar secara sendiri melalui YouTube semata-mata. Hahaha. Aku rasa macam susah sangat; aku tiada masalah untuk notes dan lagu, walaupun aku adalah salah seorang manusia yang tidak boleh membaca kertas muzik. Tapi, aku ada masalah plucking dan maintain beats aku. -_-' Oh, please. Aku rasa macam teruk sangat aku main. 

Tapi, tadi aku survey RM200 sebulan; kelas sebulan sekali. Sejam satu sesi. Sejam? RM200. Paroklah duit aku. Aku tengah mencari kelas yang agak affordable untuk aku pergi dalam RM100 plus ataupun dua ratus plus untuk beberapa sesi sebulan. 2 sesi atau lebih. -_-' masalahnya, ada tak kelas yang macam ini. RM200 satu kelas bagi aku sangat mahal. Aku nak bagi lepas level beginner tahap 1 dan exam untuk sijil aku sahaja. 

Aku rasa macam uhuk. Mahal weh, kelas muzik sekarang. Stress juga rasanya. hahaha. Buat teruk kan aku. Kalau yang dekat dengan tempat aku Yamaha Music School. Tapi, tapi, tapi. YAMAHA!! Confirm mahal nak mati. Tapi, mana tahu rezeki aku kalau murah kan? Esok baru nak pergi tanya. 

No comments:

Post a Comment