Saturday 19 September 2015

Azam : Sehari dua puluh muka surat buku.

Mulai semester ini, aku sebenarnya dah lama letakkan azam sehari 20 muka surat buku untuk dibaca. Hopefully, it will going very well. Ehem. Senak perut juga rasanya 20 muka surat itu. Sebab, aku bukanlah orang yang boleh 'stick' dengan suatu benda dalam masa yang lama. Aku hyper. Cepat bosan. 

Aku dah senarai pendekkan buku yang aku akan baca dalam masa  beberapa bulan ini.

1. Sekularisme dan proses demokrasi di Turki.

2. Masyarakat Melayu dan Islam.

3. Melayu - Syed Naquib al- Attas

4. Bersih 


Moga aku berjayalah! 

Berlumba dengan roommates sebenarnya.

Kahkahkah.

Gitar aku letak jauh-jauh sekejap.

Walaupun amp gitar aku perghhhhh. Bunyi sedap. Sekali gua 'rennnngggg' boleh gaduh dengan pakcik sebelah rumah.

Ibanez punya amp! Thank you khalis! 


No comments:

Post a Comment