Monday 21 September 2015

Fall in love with auti kids.

Autism (Auti) kids is adorable. Seriously. Aku duduk dengan budak-budak ini rasa tenang ja. Aku teringat Juna, anak kak fynn jamal dan bung tri. Sangat adorable. Ada budak auti kat tempat aku jaga tempoh hari, perangai macam Juna. Hakak dah jatuh cinta kat kau hadek. Aiseh.

Dia kalau minta sesuatu gayut tangan, lepas itu tunjuk. Dah dapat dia akan sapu-sapu pipi. Maigad. Actually. dia agak memilih orang juga sebenarnya untuk dia dekat. Masa nak balik, dia akan pegang jari dan hantar sampai ke pintu. Huwaaa. Rindu.

Aku tak tahu nama dia apa sebenarnya. Sebab, he can't speak. Tapi, kalau tengok data dalam lebih kurang 3-4 tahun. Rambut dia pun macam Juna. Bulat macam cendawan.

He is too adorable. Tambah pula, kalau panggil orang. Hanya orang tertentu sahaja yang dia nak duduk. Bertuah betul aku. Insan terpilih. Hahahahahahaha. :'D

kbai.

No comments:

Post a Comment