Friday 12 June 2015

Hantu jam 12 tengah malam dan ke atas.


Seram weyh. Hantu tersebut ialah gambar makanan kat laman sosial. Malam-malam mcm ni, org selalu update pasal pergi makan sana la, sini la. Kau tahu? Aku makan maggi sambil bayangkan aku makan sushi. Sadis. :'( Walaupun someone advice aku untuk tidak makan maggi sangat sebab kata dia banyak sangat perasa dalam tu.. Sorry bro. Mungkir janji. Hahahaha. 

Kawan aku, Perempuan la tapi. Jam 2 pagi. Boleh pulak dok update nasi lemak kat mapley. Choi. Kalau dtg ambil aku sekali tak pa juga. Lepas tu, nak retweet gambar makanan, mention nama aku. Sadis. Aku rasa macam., Nak juring. Tak pa, dia budak olahraga sekali dengan aku. Tahan juring. 

Tadi pun sama, adik aku. Dia buat cake. Aku dah lama craving moist cake. Chocolate. Tapi kat sini macam susah nak buat. Adik aku dengan sopannya hantar gambar kek tengah panas. Gebu. -_-' Caption dia "Kat sini durian berlambak". Astaga. Nasib baik hang sorang ja adik aku. 

. Doakan semoga selera makan nasi aku kembali normal. Dah banyak minggu aku tak makan nasi tahu tak??? Aku turun 2 kg. Kau bayangkan, 2 kg???? Kalau underweight nanti mmg hospital lah. Baru bulan lepas, aku tetiba datang penyakit gastrik. Tak pergi kelas dua hari. -_-'

kbai. 

No comments:

Post a Comment