Friday 5 June 2015

I did it! Oh Yeah


Hari ini aku menghabiskan tugasan aku yang terakhir. Kelapan. Kau dapat bayangkan tak? AKu siapkan semuanya dalam masa dua hari aku siapkan! Aku punya tidur, makan, tak payah cakap lah. Semuanya memang hurm.... Hahahaha. Satu ruang tamu penuh dengan buku aku. Tidur pun dalam timbunan buku. Semua kerja aku tak nak buat. 

Takdak life langsung.

Sampai ke hari ini , aku rasa aku patut berikan hadiah yang istimewa; ucapan tahniah kat diri aku sendiri sebab aku dah buat banyak benda yang dengan jayanya!

1. Basuh, kutip, lipat baju. Sebelum ini aku hantar dobi. Tak pun dobi DIY. Hahaha. Pemalas betul. Tapi entah macamana aku rasa aku kena ubah tabiat ini . Astaga. Sebabnya, rumah sewa aku nie tak dak mesin basuh. Aku basuh baju hari-hari weh. Hari-hari. Malam basuh baju, sidai. Esok lepas kelas kutip baju dan lipat. Bangga!

2. Memasak. I don't really like memasak sebenarnya. Hahaha. Tetiba aku baru sedar aku dah umur 23 tahun. Kawan yang sebaya dengan aku dah beranak pinak. Yang dah jadi isteri orang. Aku masak pun tak reti. Aku start memasak. Benda yang paling aku rasa bangga jugak bila aku masak nasi pakai dapur dengan jayanya. Hahaha. Rumah aku tiada rice cooker. So, :D

3. Aku dah tak dengar lagu-lagu pelik. Aku dah tinggalkan abg kurt cobain kesayangan aku.Semua aku tinggalkan kecuali KJ. Sebab dia tall, dark and handsome. LOL :P
Serius, aku rasa tenang gila. Bila fikir balik, boleh pulak aku hidup. Hahaha. Sebelum ini, nak buat eseimen pun kena ada abam-abam nie. 

Kbai. Assalamualaikum. 
Malam ini aku update lagi. 
Banyak benda aku draft woooooo...

No comments:

Post a Comment