Monday 15 June 2015

Soalan rare: Macbeth dan converse or dr martens?

Kalau orang yang tahu aku, pasti dia dah tahu jawapannya. Hahaha.  Aku pun tak tau apa motif soalan ini. 

Antara tiga jenis ini, aku nak tiga-tiganya. Tapi kalau ikot ranking aku akan letak sneakers converse aku first sb jiwa aku dah mmg jatuh cinta dengan converse. Dari zaman sekolah sampai la skrg. Kasut jenama ini yang berbakti. Yang paling sentimental, semua orang tahu. Converse merah aku. Teheee. Aku still pakai sampai sekarang walaupun dah lunyai sangat. Yang mustard aku tu aku pakai la juga. Ikot lah. Kalau mood aku rajin. Tapi selalunya aku pun pilih merah tu la. 

Ranking kedua, dr martens punya boots. Kecik besar, kecik besar ja aku tengok kasut dia bhai. Kalau ada org yang teringin nak kasi hadiah kat aku, hadiahkan kaler merah hati atau merah cherry. Choi. Mengada. Hahahaa. Serius lah.

Ketiga Macbeth.  Sebab aku tak pernah ada lagi kasut nie. So, mungkin aku akan jadi selesa dan tidak selesa. Cantik juga design kasut nie. Tambah kaler merah. Line hitam. K malas cakap. Harga dia pun agak cantik sebenarnya. Peace!! 


No comments:

Post a Comment