Saturday 27 June 2015

I'm good eater.



Sebenarnya, walaupun aku kecil. Tapi aku jenis makan. Semua makanan aku bedal. Tak memilih. Sedap tak sedap belakang kira. Ada setengah makanan aku tidak makan. Tidak makan kat sini bukan maksud aku tak nak makan. Tapi kurang sikit. Memang jarang jugak aku tolak makanan kalau orang bagi. Bedal jugak. Hahahaha.

Aku tak makan banyak. Jenis makan sikit tapi ulang-ulang. Aku tak boleh nak resist kalau tengok gambar. Terus rasa craving nak makan. Aku ada satu tabiat pelik. Suka cari gambar makanan kalau masa craving. Lepas tu, meroyan sorang-sorang nak cari kat mana. Sapa yang follow aku punya twitter tahu la. LOL.

Tengah malam aku memang akan lapar. Parents aku dah tahu aku jenis yang macam ini. So, dalam peti ais. Ayah aku akan belikan buah. Untuk jadi snek. Anak ayah la katakan. Hihihi. Aku balik ja mmg penuh buah dalam peti ais. 

Kadangkala mai mood aku rasa aku perlukan makanan yang sihat, aku akan hentikan makan makanan yang oily macam burger, fries, nugget. Tapi kalau mai mood aku nak makan. Hurm.... letak tepi. 

Tapi kelebihan orang yang macam aku. Ada perangai jenis bedal semua makanan ini ialah boleh survive untuk makan kat tempat orang. Pergi mana-mana pun boleh makan. Walaupun lepas itu akan berlaku sakit perut. Sebab tak leh adapt. :D Hantaq p cerok tok kun pun makan jugak. 

Tu lah, perangai bedal semua makanan ni bahaya jugak. Tak memilih. Lastly, diri yang susah. Sakit perut lah, peninglah. Semua ada.

Btw, impian aku sebelum kawen. Aku nak pergi makan kat negeri orang. Masa first year aku pergi ke Kelantan. Duit habis kat melantak. Tak beli langsung barang. Berhenti. Makan. Berhenti. Makan. Makan. Makan. Makan. Kalau pergi penang lagi lah. Dari pagi sampai ke tengah malam. 

Hahahaha. kbai.

No comments:

Post a Comment